WEDDING GOLD NECKLACE


Menyediakan Set Barangan Kemas yang Istimewa dibawa khas dari Dubai dan Negara Timur Tengah untuk mereka yang inginkan kelainan di Hari Perkahwinan.
 
WEDDING GOLD BANGLES
GELANG EMAS yang cantik dan UNIQUE coraknya dipilih khas dari Dubai, Egypt dan Istanbul untuk Upacara  RAJA SEHARI sebagai tanda satu PERKAHWINAN.

 
  
 
 
 
 
GEMSTONES
     
 
                       
                                
 
 
               
 
Pelbagai jenis Batu Permata Asli untuk dibuat Cincin Lelaki dan Cincin Perempuan, Loket Batu Asli, Rantai Tangan dan Brooch.  Kebanyakan daripada Batu Permata Asli diimpot dari DUBAI, EGYPT, YEMEN, ISTANBUL, ITALY, IRAN, BRAZIL dan JEPUN.
 

MOGHADDAM JEWELS

MOGHADDAM  JEWELLERY  menyediakan pelbagai jenis Barangan Kemas untuk Majlis Merisik, Majlis Pertunangan, Majlis Perkahwinan, Ulangtahun Perkahwinan, Barangan Kemas untuk Remaja, maupun  Hadiah Harijadi  untuk yang tersayang.
 
Bagi kaum lelaki pula, ada disediakan produk seperti Cincin Perkahwinan, Cincin Batu Natural Asli  juga  Butang Baju Melayu yang cantik supaya kelihatan segak dan lebih menawan. Bagi Golongan Usahawan pula, kami ada sediakan Cincin Bertuah sebagai Pelaris Perniagaan bagi yang baru memulakan perniagaan.  Kami juga ada menyediakan Cincin Pelaris khas untuk Boss Perniagaan dari Kedai Antik dari serata dunia!
 
Produk MUTIARA pula diimpot khas dari Negara JEPUN untuk WANITA ANGGUN dan SofistikatedIanya sesuai untuk digayakan di Majlis Perkahwinan dan Majlis Makan Malam bersama yang tersayang. Terdapat juga BARANG KEMAS yang SIMPLE dan sesuai untuk di gayakan untuk ke pejabat bagi wanita yang BERKEJAYA.



  
 

 
286886 Visitors286886 Visitors286886 Visitors286886 Visitors286886 Visitors286886 Visitors286886 Visitors