WEDDING GOLD NECKLACE


Menyediakan Set Barangan Kemas yang Istimewa dibawa khas dari Dubai dan Negara Timur Tengah untuk mereka yang inginkan kelainan di Hari Perkahwinan.
 
WEDDING GOLD BANGLES
GELANG EMAS yang cantik dan UNIQUE coraknya dipilih khas dari Dubai, Egypt dan Istanbul untuk Upacara  RAJA SEHARI sebagai tanda satu PERKAHWINAN.

 
  
 
 
 
 
GEMSTONES
     
 
                       
                                
 
 
               
 
Pelbagai jenis Batu Permata Asli untuk dibuat Cincin Lelaki dan Cincin Perempuan, Loket Batu Asli, Rantai Tangan dan Brooch.  Kebanyakan daripada Batu Permata Asli diimpot dari DUBAI, EGYPT, YEMEN, ISTANBUL, ITALY, IRAN, BRAZIL dan JEPUN.
 

WEDDING JEWELLERY

Menyediakan berbagai jenis  BARANG KEMAS yang diimpot dari NEGERA TIMUR TENGAH terutama dari DUBAI, EGYPT, YEMEN, ITALY dan TURKEY.   MUTIARA  pula  dari  JEPUN.
 
Kedai Emas Moghaddam beroperasi di Negara Timur Tengah lebih dari 30 tahun yang lalu, bermula dengan Kedai Antik Emas dan Permata Asli dari Egypt dan Turki.  Mempunyai cawangan di Dubai dan kini kami berada di Malaysia untuk peminat-peminat Barangan AntikKoleksi Cincin  dan  Permata Asli.
 
Kami menyediakan Permata-Permata yang berharga dan Permata Antik untuk Koleksi Batu Khasiat, Koleksi Cincin, Barangan Antik, Tasbih Antik dari Batu Berkhasiat dan juga Cincin Perkahwinan yang Membawa Tuah kepada Pemakainya!
 
Cincin Perkahwinan yang di order, diterbangkan khas dari Timur Tengah kerana Tukang Emas kami berada disana!
 


286895 Visitors286895 Visitors286895 Visitors286895 Visitors286895 Visitors286895 Visitors286895 Visitors